Voor de levering van je pakketje doen wij een beroep op de diensten van Bpost. Zodra de geplaatste bestelling bij ons verwerkt is, ontvang je per mail een verzendbevestiging met een ‘track & trace’ link. Elke wijziging aan het leveringsschema door Bpost kan niet worden toegerekend aan HOPS IN A BOX. Gebruik dus deze link om de precieze status van je levering te controleren.
Indien u op het ogenblik van levering niet in de mogelijkheid verkeert om de levering te aanvaarden, zal de levering plaatsvinden in het postkantoor of een postpunt.
*Door de toenemende drukte en de maatregelen genomen m.b.t. de verspreiding van het COVID-19 virus, is het mogelijk dat uw bestelling vertraging oploopt. Wij dragen de veiligheid van onze werknemers hoog in het vaandel en doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Hopende op uw begrip.
Ja, u kan uw bestelling na afspraak afhalen op het volgende adres: Natiënlaan 70, 8300 Knokke-Heist.
Nee, we leveren momenteel helaas enkel uit naar Belgische postadressen.
Indien bepaalde goederen na bestelling om welke reden dan ook niet leverbaar blijken te zijn, ontvangt u een terugbetaling van de aankoopprijs van de niet-geleverde goederen. Dergelijke ontbinding van de overeenkomst kan geen aanleiding geven tot het verschuldigd zijn van enige schadevergoeding van HOPS IN A BOX.
Schrijf je in voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief en ontvang box alerts, promo’s, limited editions & giveaways!